לי טלה בהורוסקופ / בירה ואזני המן שוקולד

לי טלה בהורוסקופ. והמרים בינימיניות טוענות שתנודות נומרולוגיות נושאות אותי אל אנשים ומקומות המושפעים מהמספרים שמונה וארבע ושאוטוטו האנרגיה תצנח. אני צעד לפניהן, רוקמת תכניות שישברו את המעגל הסמידיכאוני החד שנתי המכונה "החודש שלפני היום הולדת".

ואני זוכרת שפעם קראתי בבלוג אוכל רשימה "שלושים דברים להגשים לפני גיל שלושים". היא עדכנה את הרשימה במשך שנתיים (!!), הוסיפה תאריכי הגשמה. רצתה לטוס לפריז, לעשות תספורת קצרה, ללמוד שפה זרה. 'עסוקה בעצמי', אני מסיקה, כשמסתבר שזכורים לי רק שלושה מהשלושים ואת שלושתם הגשמתי.

בבלוג הזה לא תמצאו רשימה. מעולם לא סימנתי וי על שורת משימות במלואה ובטח שלא אטיל על עצמי אחת מבחירה. ובגוגל חוגגים היום חמש מאות וארבעים שנים להולדת קופרניקוס, אני תוהה אם גם האסטרולוג המפורסם היה מנבא לי שהגיעה העת למהלך שאינו מושפע ממסורת שלא אני יצרתי.

את החודש שלפני היום הולדת אפתח השנה בעדלאידע; מהפכה קופרניקאית שיה סטייל, פלוס שוקלת לצבוע את השיער לג'ינג'י. ונשבעת שיותר לא אקרא הורוסקופ עם שירלי

Camera 360

הצעת הגשה לעדלאידע

מציעים לשתות חצי כוס שמן לפני או חלב בבוקר שאחרי. גם אומרים שעליה באחוזי האלכוהול הופכת את ההנגאובר לנסבל. אז אני מתחילה את העדלאידע בבירה ואזני המן וגם גיליתי את השילוב המושלם.

למבשלות הבירה בוטיק הישראליות יש מהדורה חורפית של בירה כהה. שלוק אחד והתחשק לי לאפות עוגת שוקולד עשירה. לבירות הכהות יש ארומה של אספרסו, שוקולד מריר ופירות יער. כתושבת העמק אמליץ על המקומית, BLACK  של "אלכסנדר".

אזני המן מבצק פריך על בסיס חמאה, מלית שוקולד ובירה קרה.

כתיבת תגובה

